Wykupując ubezpieczenie nieruchomości zawsze sprawdzamy, czy obejmuje ono wszelkie szkody, w tym związane z włamaniem, zalaniem czy uderzeniem pioruna. Pod tym względem oferta produktów asekuracyjnych jest dość ustandaryzowana. Ubezpieczyciele walczą więc o klientów usługami dodatkowymi, spośród których szczególnie interesująco prezentują się usługi concierge.
Usługi concierge, czyli osobistego asystenta, to szeroko pojęte usługi wspierające w trudnych czy kłopotliwych sytuacjach. W ramach wykupionego ubezpieczenia możemy liczyć na pomoc pracownika, który przyjmie zgłoszenie telefonicznie, a następnie samodzielnie lub przez fachowca rozwiąże problem klienta.
Zakres usług concierge jest bardzo szeroki i może obejmować:
Usługi concierge są oczywiście limitowane – ilościowo lub kwotowo. Przykładowo: w ramach wykupionego pakietu ubezpieczenia nieruchomości możemy 3 razy w roku skorzystać z pomocy fachowca, a każda interwencja nie może przekroczyć kwoty 1000 zł.
Pamiętajmy równie, że towarzystwo nie zawsze weźmie na siebie odpowiedzialność za problem zgłoszony przez klienta. Często usługi concierge są ograniczone tylko do zdarzeń, których nie można było przewidzieć.
Czyli: nie skorzystamy z pomocy fachowca, jeśli zgłaszamy awarię cieknącego kranu (który przeciekał od dawna), gdy do awarii doszło z winy właściciela czy chcemy załatwić sobie opiekę dla dziecka w związku z zaplanowanym wyjściem do kina.