W moim rankingu banków (tutaj zasady) ten bank otrzymał najwyższa możliwą punktację
Ocena przyznana na podstawie:
Odpowiedź z banku na mój e-mail:
1. Tak w Banku BNP Paribas można założyć konto wspólne - osoby nie muszą być małżeństwem ani być spokrewnione. Warunkiem koniecznym do spełniania jest fakt, by osoby te miały pełną zdolność do czynności prawnych, czyli co do zasady ukończone 18 lat
2. Czy możliwe jest założenie konta online?
Tak, poprzez naszą stronę www https://www.bnpparibas.pl/ lub aplikację mobilną GOmobile.
3. Czy możliwe jest zamkniecie konta online? Proszę podać procedurę.
- oraz czy istnieje adres www na którym są te informacje podane przejrzysty sposób?
W celu zamknięcia konta należy udać się do oddziału, wyjątkiem umożliwiającym zamknięcie konta online jest sytuacja, gdy Klient nie zgadza się ze wprowadzonymi zmianami ( np.: zmiana Taryfy Opłat i Prowizji) o których został uprzednio poinformowany 2 miesiące wcześniej.
4. Jaka jest opłata za konto, kartę, przelewy?
- oraz czy istnieje adres www na którym są te informacje podane przejrzysty sposób?
Opłaty uzależnione są od typu konta, rodzaju karty oraz przelewów. Wszystkie informacje są dostępne online. Przykładowo:
Konto otwarte na Ciebie – opłata za prowadzenie rachunku 0 zł
https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/konta
Karta Otwarta na Dzisiaj - 0 zł za użytkowanie karty i wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce dla posiadacza karty, którzy nie ukończył 26 roku życia, 0 zł za użytkowanie karty dla posiadacza pod warunkiem wykonania w miesiącu poprzedzającym pobranie opłaty 3 transakcji bezgotówkowych, w innym wypadku opłata wyniesie 5 zł miesięcznie
https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/karty
Informacje dotyczące przelewów dostępne tutaj: https://www.bnpparibas.pl/_fileserver/item/1512312dla klientów indywidualnych, https://www.bnpparibas.pl/korporacje/platnosci/sepadla klientów korporacyjnych
7. Czy karta wydana do rachunku jest objęta chargeback? Jak wygląda procedura w Państwa banku?
- oraz czy istnieje adres www na którym są te informacje podane przejrzysty sposób?
Tak jest objęta. Szczegółowe informacje oraz procedura dostępne tutaj https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/karty/chargeback
8. Czy możliwy jest kontakt Klienta z bankiem przez e-mail?
- czy na stronie www jest dostępny taki adres?
- jaki jest czas odpowiedzi na e-mail?
Najszybsza metoda kontaktu z bankiem – poprzez system GOonline (dla zalogowanych użytkowników) lub poprzez formularz kontaktowy na stronie głównej banku: https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy
Czas odpowiedzi wynosi do 24h.