W moim rankingu banków (tutaj zasady) ten bank otrzymał 0 punktów.
Ocena przyznana na podstawie:
1. Za jakość obsługi klienta i udzielania informacji na temat usług banku
A dokładniej za odpowiedź, że mamy sami sobie poszukać informacji, cytuję odpowiedź Banku z dnia: 12.07.2022. godz. 17:30. cytat z maila:
"W artykułach może Pan wykorzystywać informacje ogólnodostępne, m.in.: - na stronach internetowych: pkobp.pl, w tym Centrum Prasowe i Relacje Inwestorskie gdzie znajdują się komunikaty, analizy czy raporty finansowe, ponadto fundacjapkobp.pl, bankomania.pkobp.pl; - na profilach społecznościowych banku (m. in. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn); - w katalogach produktów i usług, ulotkach i materiałach promocyjnych znajdujących się we wszystkich oddziałach banku; - w publikacjach prasowych i książkowych. "
Myślę, że na tej liście zabrakło tylko do odesłania do wpisu do Wikipedii i pamiętnika Prezesa...
Odpowiedź z biura prasowego banku: nie doczekaliśmy się - przyszły tylko ze 3 potwierdzenia, że odebrano wiadomość.